loading...
DOWNLOAD MUSIC
EHSAN 021 بازدید : 20 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آنتی ویروس 2013 آویرا، به همراه آپدیت آفلاین

Avira Antivirus Free 2013 v13.0.0.3640

 

 

نسخه جدید آنتی ویروس رایگان آویرا، Avira Antivirus Free 2013 v13.0.0.3640 منتشر شد!

 

توجه: فایل آپدیت آفلاین این آنتی ویروس، در هر 24 ساعت به روز میشود.

 

به دنبال یک آنتی ویروس مطمئن و قوی هستید که دردسر رجیستر کردن نداشته باشد و به راحتی آپدیت شود؟

 

آنتی ویروس جدید و رایگان کمپانی آویرا، یعنی Avira AntiVir Free 13 را امتحان کنید. با استفاده از این آنتی ویروس دیگر نگرانی بابت Expire شدن، غیرفعال شدن، و یا عدم آپدیت نخواهید داشت. این آنتی ویروس قدرتمند به طور روزانه قابل آپدیت بوده و نیازی به سریال و کرک و Key ندارد.

 

شاید اسم این آنتی ویروس کمی برایتان نا آشنا باشد. اما اگر بدانید که در سال 2012 جزو برترین آنتی ویروس ها انتخاب شده، شاید با اطمینان بیشتری آن را نصب کنید.

 

توجه: قبلا نسخه دیگری از آنتی ویروس آویرا 2013 در سایت معرفی شده بود. این مطلب حاوی آخرین ورژن این آنتی ویروس به همراه آپدیت آفلاین آویرا 2013 میباشد.

EHSAN 021 بازدید : 24 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آنتی ویروس مایکروسافت به همراه آپدیت آفلاین

Microsoft Security Essentials 4.2.2

 

 

 

 

نسخه جدید آنتی ویروس مایکروسافت، Microsoft Security Essentials 4.2.2 منتشر شد!

 

آنتی ویروس رایگان مایکروسافت این روزها حرف های زیادی برای گفتن دارد. و در لیست هایی که برای معرفی بهترین آنتی ویروس ها از طرف سایت های مختلف ارائه می شود، جایی برای خود دست و پا کرده است.

 

نرم افزار Microsoft Security Essentials ، به طور رایگان از طرف مایکروسافت ارائه شده و بر روی کلیه نسخه های ویندوز قابل نصب میباشد.

 

از نکات جالبی که در این آنتی ویروس به چشم میخورد، محیط ساده و کاربرد آسان آن می باشد. آپدیت های رایگان و بی دردسر نیز برای کاربران ایرانی که همیشه مشکل آپدیت کردن آنتی ویروس خود را دارند بسیار مفید است.

 

آنتی ویروس Microsoft Security Essentials با توجه به اینکه تولید کمپانی مایکروسافت است، به طور کامل با ویندوز سازگاری دارد و به هیچ عنوان باعث کندی سرعت ویندوز نمیشود.

EHSAN 021 بازدید : 64 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آنتی ویروس اوست 8 ، نسخه رایگان

Avast Antivirus Free 8

 

 

نسخه هشتم آنتی ویروس رایگان اوست، Avast Antivirus Free 8 منتشر شد!

 

به روز رسانی : آپدیت آفلاین اضافه شد.

 

در شرایطی که تهیه نسخه اصلی آنتی ویروس های پولی برای اکثر کاربران داخل کشور میسر نیست، و همچنین مشکلاتی که برای آپدیت آنتی ویروس های کرک شده و قفل شکسته وجود دارد، استفاده از آنتی ویروس های رایگان بسیار گزینه ی مناسبی است. تا دیگر نگران Expire شدن یا عدم آپدیت آنتی ویروس خود نباشید.

 

جدیدترین نسخه آنتی ویروس رایگان اوست، یعنی Avast Free Antivirus 8 هفته گذشته منتشر شد. این آنتی ویروس با وجود اینکه رایگان است، اما نیاز کاربران خانگی به یک آنتی ویروس خوب را کاملا برطرف می کند. این آنتی ویروس به صورت روزانه قابل آپدیت می باشد. آپدیت های کم حجم و امکان به روز رسانی برای کاربران داخل ایران، از امکانات خوب این آنتی ویروس قدرتمند است.

EHSAN 021 بازدید : 20 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود فایروال رایگان کومودو

Comodo Firewall 6.1

 

 

شاید اسم کمپانی Comodo برای شما نا آشنا باشد. اما این شرکت یکی از معتبر ترین شرکت های دنیا در زمینه امنیت، شبکه، و نرم افزارهای امنیتی است.

 

فعالیت اصلی این شرکت، در واقع ارائه راه کار های امنیتی برای شبکه ها بود. اما چند سالی است که در زمینه تولید نرم افزارهای امنیتی (مثل آنتی ویروس و فایروال) نیز فعالیت میکند.

 

نرم افزار دیواره آتش (فایروال) این شرکت، کاملا رایگان بوده و نیازی به سریال و کرک ندارد. و در عین حال، سطح امنیتی بسیار بالایی را برای شما در شبکه اینترنت و شبکه های محلی (مثل LAN) فراهم میکند.

 

فایروال کومودو از نظر قابل اطمینان بودن و سطح امنیت، با معروف ترین برند های دنیا نظیر McAfee ، BitDefender ، ZoneAalarm و غیره رقابت میکند.

 

نسخه جدید فایروال کومودو را میتوانید از سرزمین دانلود دریافت کنید.

EHSAN 021 بازدید : 19 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آنتی ویروس رایگان کومودو

Comodo Antivirus 6.1

 

 

به دنبال یک آنتی ویروس رایگان و قدرتمند هستید که نیازی به سریال و کرک نداشته باشد و به صورت دائمی آپدیت شود؟

آنتی ویروس جدید کمپانی Comodo را امتحان کنید!

 

شاید اسم کمپانی Comodo برای شما نا آشنا باشد. اما این شرکت یکی از معتبر ترین شرکت های دنیا در زمینه امنیت، شبکه، و نرم افزارهای امنیتی است.

 

فعالیت اصلی این شرکت، در واقع ارائه راه کار های امنیتی برای شبکه ها بود. اما چند سالی است که در زمینه تولید نرم افزارهای امنیتی (مثل آنتی ویروس و فایروال) نیز فعالیت میکند.

 

آنتی ویروس Comodo رایگان است. یعنی در هنگام نصب و بعد از آن، نیازی به سریال و کرک و یا کد فعال سازی (Key) ندارد. به همین دلیل خیال شما راحت خواهد بود که برای همیشه و بدون دردسر میتوانید از آن استفاده کنید. و همیشه هم قابل آپدیت به صورت آنلاین است.

 

اما رایگان بودن این آنتی ویروس نباید این تصور را ایجاد کند که قوی نیست! آنتی ویروس کومودو از نظر امنیت با معروف ترین آنتی ویروس های دنیا برابری میکند.

EHSAN 021 بازدید : 26 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آنتی ویروس نود 32 ، نسخه 6.0.3 نهایی

ESET NOD32 Antivirus 6.0.3

 

 

نسخه جدید آنتی ویروس نود 32 ، یعنی ESET NOD32 Antivirus 6.0.3 منتشر شد!

 

آنتی ویروس نود 32 ، از معروف ترین و قدرتمند ترین آنتی ویروس های دنیاست. این آنتی ویروس مخصوصا در بین کاربران ایرانی محبوبیت زیادی دارد.

 

هر چند تیم پشتیبانی سرزمین دانلود همیشه با معرفی آنتی ویروس های رایگان و ارائه لینک دانلود آنها تاکید کرده است امنیت برخی از آنتی ویروس های رایگان (که بدون دردسر هم آپدیت میشوند) تفاوت چندانی با آنتی ویروس های معروف (مثل نود 32 و کسپرسکی) ندارد، اما به خاطر سابقه و شهرت آنها، هنوز هم بسیاری از کاربران ترجیح میدهند از آنتی ویروس های سنگینی مثل نود 32 استفاده کنند.

 

در هر صورت برای این دسته از کاربران، در این مطلب جدیدترین نسخه از آنتی ویروس نود 32 را تهیه کرده ایم.

 

در نسخه جدید آنتی ویروس Nod 32 ، تغیبرات زیادی چه از نظر ظاهری و چه از نظر امکانات نرم افزار ایجاد شده است. که باعث شده منابع کمتری از سیستم را مصرف کند و کار با آن سریع تر و ساده تر باشد.

EHSAN 021 بازدید : 29 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار امنیتی اسمارت سکوریتی

ESET Smart Security 6.0.3

 

 

نسخه جدید نرم افزار امنیتی ESET ، یعنی ESET Smart Security 6.0.3 منتشر شد!

 

پکیج کامل نرم افزار امنیتی ESET Smart Security ، در واقع شامل آنتی ویروس Nod32 به علاوه مجموعه ای از ابزارهای امنیت اینترنت است.

 

به همین دلیل کاربرانی که فقط مایل به نصب آنتی ویروس هستند، میتوانند از آنتی ویروس نود 32 استفاده کنند.

 

اما اگر میخواهید آنتی ویروس، فایروال، آنتی اسپم، و مجموعه ابزارهای امنیت اینترنت را با هم داشته باشید، نسخه ای که در همین مطلب ارائه شده است را دانلود و نصب نمایید.

 

سطح امنیت برخی از آنتی ویروس ها و فایروال های رایگان (که بدون دردسر هم آپدیت میشوند) تفاوت چندانی با آنتی ویروس های معروف (مثل نود 32 و کسپرسکی) ندارد. به همین دلیل هم تیم پشتیبانی سرزمین دانلود همیشه با معرفی آنتی ویروس و فایروال های رایگان و ارائه لینک دانلود آنها، کاربران را به استفاده از نرم افزارهای Free تشویق میکند. اما به خاطر سابقه و شهرت نرم افزارهای معروف، هنوز هم بسیاری از کاربران ترجیح میدهند از آنتی ویروس های معروف تر استفاده کنند.

 

در هر صورت برای این دسته از کاربران، در این مطلب جدیدترین نسخه از نرم افزار امنیتی ESET را تهیه کرده ایم. که شامل آنتی ویروس Nod32 به علاوه مجموعه ای از ابزارهای امنیت اینترنت است.

 

در نسخه جدید نرم افزار امنیتی ESET Smart Security ، تغیبرات زیادی چه از نظر ظاهری و چه از نظر امکانات نرم افزار ایجاد شده است. که باعث شده منابع کمتری از سیستم را مصرف کند و کار با آن سریع تر و ساده تر باشد.

EHSAN 021 بازدید : 24 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار Screeny Pro ابزاری قدرتمند جهت گرفتن عکس و ویدئو از محیط دسکتاپ می باشد. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی جهت رفع نیاز کاربران در زمینه یاد شده استفاده می کند که این ابزارها همگی به صورتی ایجاد شده اند که کاربر قادر است در کوتاه ترین زمان به هر یک از آن ها دسترسی پیدا کند. به کمک این نرم افزار کاربران قادر به تهیه عکس از محیط های مختلف در کامپیوتر می باشند. قابلیت ضبط صدای سیستم، توانایی استفاده از Codec ها به منظور کد کردن فایل های تصویری بدون کاهش کیفیت آن ها به منظور بهینه سازی حجم فایل، قابلیت نمایش و مخفی سازی نشانگر موس بر روی تصویر و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

screeny pro ضبط فعالیت های صفحه نمایش خود با Screeny pro v3.4.3

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Screeny Pro:
- توانایی عکسبرداری از منطقه مورد نظر در دسکتاپ
- قابلیت عکسبرداری از محیط
- نمایش و مخفی سازی نشانگر موس
- توانایی استفاده از Codec ها به منظور کد کردن فایل های تصویری
- قابلیت ضبط صدای سیستم
- و …

 

EHSAN 021 بازدید : 15 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

Aiseesoft Blu-ray Player یک پلیر ساده و کارا برای کامپیوتر می باشد.این برنامه به کاربران کمک می کند تا از فیلم های بلو-ری با کیفیت فوق العاده و عالی در خانه لذت ببرند.این پخش کننده شگفت انگیز تنها یک پخش کننده دیسک های بلو-ری نیست، بلکه از فایل های ایزو و فایل های بلو-ری موجود در کامپیوتر نیز پشتیبانی می کند.Aiseesoft Blu-ray Player از فرمت های رایج ویدئوی نیز پشتیبانی می کند و قادر به پخش فایل های ویدئویی HD، MTS، M2TS، TS، MKV، MPEG، FLV، WMV، MP4 می باشد.

 

Aiseesoft Blu ray Player پلیر قدرتمند و حرفه ای Aiseesoft Blu ray Player 6.1.30

 

EHSAN 021 بازدید : 24 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 

kmplayer3 بهترین و پرسرعت‌ترین پخش کننده فیلم KMPlayer 3.6.0.87

 

 

 

 

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 841
  • بازدید کلی : 4,133