loading...
DOWNLOAD MUSIC
EHSAN 021 بازدید : 22 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار استفاده از فضای آنلاین ذخیره سازی گوگل

Google Drive 1.7

 

 

 

 

شرکت گوگل، به همه کاربران خود یک فضای ذخیره سازی آنلاین با ظرفیت 5 گیگابایت میدهد. استفاده از این فضا و ذخیره فایل ها در آن رایگان است. اسم این سرویس، گوگل درایو (Google Drive) است.

 

به این ترتیب شما میتوانید با انتقال اطلاعات و فایل های مورد نظر خود به این فضای ذخیره سازی آنلاین، از هر کجای دنیا امکان دسترسی به آنها را داشته باشید. و یا فایل های خود را به اشتراک گذاشته و امکان دانلود آنها را به کاربران دیگر بدهید.

 

سرویس های مشابهی مثل DropBox و SkyDrive نیز وجود دارند که همین خدمات را ارائه میکنند. اما اعتبار گوگل باعث شده است تا سرویس گوگل درایو به سرعت فراگیر و محبوب شود.

 

نرم افزار Google Drive امکان دسترسی به این فضای ذخیره سازی، انتقال فایل به آن، و مدیریت فایل های درون آن را فراهم میکند.

EHSAN 021 بازدید : 51 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار شناسایی ایمیل های معتبر از میان لیست ایمیل ها

Maxprog eMail Verifier 3.6

 

 

مدتی پیش در سایت سرزمین دانلود نرم افزاری را به شما معرفی کردیم که کارش ارسال ایمیل های انبوه است. اسم این نرم افزار Maxprog MaxBulk Mailer بوده و توسط آن میتوانید یک ایمیل را برای لیست بزرگی از آدرس ایمیل ها ارسال کنید.

 

لیست حاوی ایمیل آدرس ها را میتوانید از سایت های مختلف اینترنتی پیدا کنید. و یا آن را با مبلغ ناچیزی خریداری نمایید. ولی آیا همه این آدرس ها معتبر هستند؟

 

پاسخ منفی است. بسیاری از آدرس ایمیل ها بعد از مدتی و به دلیل عدم مراجعه صاحب آن، غیر فعال میشوند. برخی نیز اصلا وجود خارجی ندارند و فقط برای بزرگ شدن لیست در آن قرار گرفته اند.

 

به همین دلیل، در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که میتواند ایمیل های معتبر را از میان لیست ایمیل ها که به آن میدهید پیدا کند. این نرم افزار نیز توسط کمپانی Maxprog تولید شده و اسم آن Maxprog eMail Verifier است.

EHSAN 021 بازدید : 21 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت دانلود IDM (اینترنت دانلود منیجر)

Internet Download Manager 6.15

 

 

 

نرم افزار IDM (اینترنت دانلود منیجر) بدون شک بهترین و قوی ترین نرم افزار برای مدیریت دانلود است.

 

توسط این نرم افزار میتوانید فایل های مورد نظر خود را با سرعت بیشتری دانلود کنید. همچنین امکان دسته بندی دانلود ها، تنظیم ساعت شروع و پایان دانلود، و قابلیت Resume (ادامه دانلود در صورت قطع شدن) را دارد.

 

از دیگر قابلیت های بسیار مهم این نرم افزار، میتوان به امکان دانلود فیلم و موسیقی های آنلاین (مثل فیلم های یوتیوب و فیسبوک) اشاره کرد.

 

نسخه جدید این نرم افزار به تازگی ارائه شده و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید.

EHSAN 021 بازدید : 19 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مرورگر اپرا

Opera 12.15

 

 

جدیدترین نسخه پایدار از مرورگر سریع اپرا، یعنی Opera 12.15 ارائه شد !

 

تا چند سال پیش اگر کسی میخواست از مرورگری غیر از Internet Explorer ویندوز استفاده کند، به سراغ مرورگر اپرا میرفت. اما طی چند سال اخیر و با توسعه فایرفاکس و همچنین رونمایی از گوگل کروم، مرورگر اپرا دیگر جایگاه سابق خود را ندارد.

 

با این حال Opera هنوز هم طرفداران دو آتشه خود را حفظ کرده است. شاید اگر تیم توسعه اپرا هم توان مالی و پشتوانه هایی مثل گوگل و موزیلا داشت، اکنون رتبه اول مرورگرها را به خود اختصاص داده بود. چرا که از نظر عملکرد نه تنها چیزی از مرورگرهای دیگر کم ندارد، بلکه دارای امکاناتی است که در مرورگرهای دیگر پیدا نمیشود.

 

از جمله قابلیت های مهم اپرا میتوان به سادگی محیط و امنیت بالای آن اشاره کرد. علاوه بر این، اپرا کمترین میزان استفاده از منابع سیستم را در بین همه مرورگرها دارد.


اما ویژگی مخصوص اپرا، قابلیت توربو (Opera Turbo) است. که امکان بارگزاری سریع صفحات را برای کاربرانی که سرعت اینترنت آنها کم است فراهم میکند.

 

مهم ترین ویژگی های نسخه جدید مرورگر اپرا :

- سرعت فوق العاده در بارگزاری صفحات وب

- ایجاد تقدم در نمایش محتویات هر صفحه، با توجه به سرعت اینترنت کاربر

(به عنوان مثال در اینترنت های کم سرعت، ابتدا متن و سپس عکس ها لود میشوند)

- ارائه پیش نمایش سریع عکس ها با کیفیت پایین تر، تا زمان لود کامل عکس ها

- امکان ایجاد Shortcut برای جستجوی سریع تر در اینترنت

- سیستم بلوک کننده خودکار تبلیغات مزاحم و پاپاپ

- قابلیت خواندن فید های RSS و Atom

- اجرای سریع تر نرم افزار و کمترین فشار بر سیستم عامل

- ارائه پوسته (قالب) های متنوع

- امکان دریافت فرامین صوتی از کاربر توسط میکروفن

- به روز رسانی سیستم توربو (Opera Turbo)

EHSAN 021 بازدید : 26 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود فلش پلیر برای مرورگرهای اینترنت

Adobe Flash Player 11.7 for Internet Browsers

 

 

 

با توجه به فراگیر شدن فایل های فلش (مثل انیمیشن، بازی، بنر و ...) که بیشتر آنها هم از طریق سایت های اینترنتی منتشر میشوند، وجود نرم افزار Flash Player بر روی هر مرورگر اینترنتی ضروری است.

 

اگر فلش پلیر روی مرورگرتان نصب نباشد و شما وارد سایتی شوید که در آن از فلش استفاده شده است، با پیغام خطای پلاگین فلش مواجه خواهید شد. (امروزه تقریبا در همه سایت ها حداقل چند بنر یا لوگوی فلش وجود دارد)

 

به همین دلیل، نرم افزار فلش پلیر از اولین نرم افزار هایی است که هر کاربر بعد از نصب ویندوز باید آن را نصب کند. برنامه Adobe Flash Player به صورت رایگان از طرف شرکت Adobe تولید شده و در اختیار کاربران قرار می گیرد. بهتر است تا برای نمایش بهتر فایل های فلش در سایت های مختلف، همیشه آخرین نسخه Flash Player را نصب کرده باشید.

 

به تازگی جدیدترین نسخه نرم افزار فلش پلیر برای مرورگرهای اینترنتی، یعنی Adobe Flash Player 11.7 منتشر شده است. این نسخه برای مرورگرهای اینترنت اکسپلور (Internet Explorer) ، فایرفاکس (Firefox) ، کروم (Chrome) و اپرا (Opera) قابل نصب و استفاده می باشد.


با دانلود و نصب نرم افزار فلش پلیر، شما قادر به مشاهده کلیه فایل های فلش در مرورگر اینترنتی خود خواهید بود. همچنین اگر فایل فلشی روی کامپیوتر خود داشته باشید، می توانید آن را داخل پنجره مرورگر خود انداخته و مشاهده کنید. پس برای دانلود تازه ترین نسخه نرم افزار فلش پلیر، تردید نکنید!

 

EHSAN 021 بازدید : 20 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود اینترنت اکسپلورر 10 ، نسخه نهایی

Internet Explorer 10 Final

 

 

نسخه جدید مرورگر اینترنت اکسپلورر، Internet Explorer 10 منتشر شد!

 

جدیدترین نگارش از مرورگر پیش فرض ویندوز (یعنی همان اینترنت اکسپلورر یا IE) ، همزمان با ویندوز 8 ارائه شده بود. اما این نسخه تا الان فقط بر روی ویندوز 8 بود و امکان نصب جداگانه آن برای ویندوز 7 وجود نداشت.

 

اما چند روز پیش سرانجام نسخه نهایی و قابل نصب از IE 10 منتشر شد. اکنون شما میتوانید اینترنت اکسپلورر 10 را دانلود کرده و روی ویندوز 7 خود نصب کنید.

 

از امکانات قابل توجه Internet Explorer 10 میتوان به سرعت بسیار بالای آن در بارگزاری صفحات (نسبت به نسخه های قبلی) اشاره کرد. همچنین تغییراتی در ظاهر و محل قرار گیری ابزارهای مختلف در این نسخه از مرورگر IE اعمال شده است تا کار با آن راحت تر و سریع تر باشد.


مهم ترین ویژگی های مرورگر جدید مایکروسافت، Internet Explorer 10 :

- امکان نصب روی ویندوز 7

- سرعت بالاتر در هنگام باز کردن صفحات وب

- بهینه سازی ظاهر و قالب نرم افزار

- امنیت بالاتر نسبت به نسخه های قبلی

- سازگاری کامل با ویندوز و اپلیکیشن های آن

- امکان تغییر پوسته و ظاهر نرم افزار

- امکان شخصی سازی محل قرار گیری نوار ها و آیکون ها

- بهینه سازی میزان مصرف منابع سیستم (RAM و CPU)

- پشتیبانی از Web2 و سیلورلایت

EHSAN 021 بازدید : 25 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مرورگر گوگل کروم، نسخه 27 نهایی

Google Chrome 27 Final

 

 

جدیدترین نسخه از مرورگر محبوب گوگل کروم، یعنی Google Chrome 27 منتشر شد!

 

از مهم ترین دلایل پیشرفت سریع و محبوبیت مرورگر کروم، میتوان به سرعت بالای آن، و ارائه هزاران افزونه (Addon) رایگان اشاره کرد. در کنار این امکانات، از قدرت و پشتوانه مالی شرکت گوگل نیز نمیتوان چشم پوشی کرد. که باعث شد مرورگر کروم در طی مدت کوتاهی محبوب و فراگیر شود.

 

در این مطلب میتوانید جدیدترین نسخه از مرورگر گوگل کروم را دانلود کنید.


کروم نیز مثل فایرفاکس، بخش بزرگی از محبوبیت خود را به دلیل افزونه های پرکاربرد خود به دست آورده است.

یکی از نکات جالب توجه این است که بیشتر تیم های برنامه نویسی که در زمینه ساخت افزونه (Addon) برای مرورگرها فعالیت میکنند، تمام افزونه های خود را در دو نسخه منتشر میکنند. یکی برای فایرفاکس و یکی هم برای کروم. به همین دلیل است که بیشتر افزونه های محبوب، بین هر دو مرورگر مشترک هستند.

 

مهم ترین ویژگی های نسخه جدید مرورگر گوگل کروم:

- سازگاری با موتور جستجوی گوگل، جهت جستجوی سریع تر و آسان تر

- شناسایی سایت های مخرب، آلوده، یا مشکوک. و بلوکه کردن آنها

- امکان وب گردی امن و ناشناس، با مخفی کردن IP کاربر، و جلوگیری از ثبت کوکی ها

- سرعت بالاتر در اجرای نرم افزار

- بهینه سازی Tab ها، و سیستم پردازش جداگانه برای هر Tab

(این قابلیت باعث میشود تا در صورت بروز اشکال در یکی از Tab ها، کل مرورگر هنگ نکند)

- استفاده از سیستم Sand Box برای مخفی سازی هویت کاربر در وب سایت ها

- سازگاری با افزونه های جدید

- جلوگیری از اجرای اسکریپت های جاسوسی در وب سایت ها

- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی پاپاپ

- سیستم حافظت از پسورد های کاربر در هنگام ورود اطلاعات در اینترنت

- دارای تم (پوسته) های متنوع و زیبا

EHSAN 021 بازدید : 31 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود شاک ویو پلیر

Adobe Shockwave Player 12

 

 

 

 

نرم افزار Adobe Shockwave Player ، همانند فلش پلیر برای اجرای بسیاری از فایل های چند رسانه ای مورد نیاز است. بنرهای متحرک، بازی های آنلاین، و انیمیشن ها، از جمله مهم ترین فایل های چند رسانه ای هستند که برای ساخت آنها از کامپوننت های Shockwave استفاده میشود.

 

میتوان گفت Shockwave Player بعد از Flash Player دومین پلاگین رایج کمپانی ادوبی است. اگر در یک وب سایت از انیمیشن ها یا افکت های شاک ویو استفاده شده باشد، برای اینکه بتوانید آنها را مشاهده کنید نیاز است که Shockwave Player روی ویندوز و مرورگر شما نصب شده باشد. در غیر این صورت، با پیغام خطایی مبنی بر نصب نبودن پلاگین Shockwave مواجه میشوید.

 

هرچند برنامه فلش پلیر میتواند بسیاری از انیمیشن های Shockwave را پخش کند، اما برای مشاهده برخی از فایل های آنلاین باید حتما پلاگین Shockwave روی مرورگرتان نصب باشد. از Shockwave برای ساخت پخش کننده های آنلاین فیلم و موسیقی نیز استفاده میشود.

 

نرم افزار Adobe Shockwave Player به صورت رایگان از طرف شرکت Adobe تولید شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. با نصب این نرم افزار، پلاگین های آن به صورت خودکار روی مرورگر اینترنت شما نصب میشوند.

 

به تازگی جدیدترین نسخه نرم افزار شاک ویو پلیر، یعنی Adobe Shockwave Player 12 منتشر شده است. این نسخه پلاگین های لازم را روی مرورگرهای اینترنت اکسپلور (Internet Explorer) ، فایرفاکس (Firefox) ، کروم (Chrome) و اپرا (Opera) نصب میکند.


این نرم افزار علاوه بر نصب پلاگین های لازم روی مرورگرها، امکان مشاهده فایل های Shockwave و Flash در محیط ویندوز را نیز فراهم میکند.

 

EHSAN 021 بازدید : 19 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بهینه سازی سرعت اینترنت، برای بازی های آنلاین

cFos Speed ROG GameFirst II

 

 

 

 

طرفداران بازی های آنلاین، ارزش یک سرویس اینترنت با کیفیت را به خوبی میدانند. چون هر چه سرویس اینترنت شما کیفیت بالاتری داشته باشد سریع تر و بدون وقفه یا تاخیر میتوانید به انجام بازی های آنلاین دلخواه خود بپردازید.

 

مشخصه هایی مثل سرعت Ping ، از مهم ترین فاکتور های تشخیص اینترنت با کیفیت هستند. پینگ در واقع زمان پاسخگویی سرور به درخواست شماست. هر چه Ping کمتر باشد کیفیت اتصال بهتر است. هرچند Ping به وضعیت سرور هم بستگی دارد، اما مهم ترین عامل تعیین کننده آن، کیفیت اینترنت کاربر است.

 

پینگ معمولا عددی بین 20 الی 250 میلی ثانیه است. یعنی این مدت طول میکشد تا سرور درخواست شما را دریافت کرده و به آن پاسخ دهد. اگر از منوی Run دستور CMD را بزنید، خط فرمان باز میشود. حالا اگر دستوری مثل دستور زیر را تایپ کرده و Enter بزنید، سرعت پینگ خود را خواهید دید:

ping microsoft.com

البته به جای microsoft.com میتوانید آدرس هر سرور یا سایتی را وارد کنید تا کیفیت اتصال خود به آن سرور را مشاهده کنید.

 

اما یک سرویس اینترنت با کیفیت ممکن است همیشه در دسترس نباشد!

 

هدف از تمام این توضیحات، این بود که نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که میتواند سرعت اینترنت شما را بهینه سازی کرده و کیفیت اتصال اینترنت شما را بالاتر ببرد. استفاده از این نرم افزار مخصوصا برای اتصال به سرور بازی های آنلاین کاملا موثر است.

 

نام این نرم افزار، cFos Speed ROG GameFirst میباشد. و جدیدترین نسخه آن را میتوانید در ادامه مطلب دانلود کنید.


نرم افزار Fos Speed ROG GameFirst علاوه بر بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت شما، وضعیت ترافیک مصرفی اینترنت را نیز به صورت گرافیکی نمایش میدهد.

 

این نرم افزار برای کلیه سرویس های اینترنت از قبیل دیال آپ (Dialup)، وایمکس، و ADSL مناسب است. و موجب افزایش سرعت اینترنت، افزایش کیفیت سرویس اینترنت، و بالا رفتن سرعت دانلود نیز میشود.

 

 

نرم افزار بهینه سازی سرعت اینترنت برای بازی های آنلاین، cFos Speed ROG GameFirst II را دانلود کنید:

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 838
  • بازدید کلی : 4,130