loading...
DOWNLOAD MUSIC
EHSAN 021 بازدید : 49 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

MPC-BE نسخه ی بهینه شده پلیر محبوب Media Player Classic می باشد که در این نسخه تغییرات فراوانی در آن صورت گرفته که از مهمترین آنها میتوان به ظاهر بسیار زیبای آن اشاره کرد، MPC-BE از بیشتر فرمت های صوتی تصویری پشتیبانی میکند و قادر است تا فایل ها را با کیفیت بسیار بالایی پخش نماید، همچنین کدکهای بسیار زیادی که در نرم افزار قرار داده شده است شما را از نصب برنامه های مختلف برای پخش فرمت های ناشناخته بی نیاز می نماید .

 

MPC BE پخش انواع فایل های صوتی و تصویری با MPC BE 1.2.1.0 Build 3098

 

 

 

EHSAN 021 بازدید : 24 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار Screeny Pro ابزاری قدرتمند جهت گرفتن عکس و ویدئو از محیط دسکتاپ می باشد. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی جهت رفع نیاز کاربران در زمینه یاد شده استفاده می کند که این ابزارها همگی به صورتی ایجاد شده اند که کاربر قادر است در کوتاه ترین زمان به هر یک از آن ها دسترسی پیدا کند. به کمک این نرم افزار کاربران قادر به تهیه عکس از محیط های مختلف در کامپیوتر می باشند. قابلیت ضبط صدای سیستم، توانایی استفاده از Codec ها به منظور کد کردن فایل های تصویری بدون کاهش کیفیت آن ها به منظور بهینه سازی حجم فایل، قابلیت نمایش و مخفی سازی نشانگر موس بر روی تصویر و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

screeny pro ضبط فعالیت های صفحه نمایش خود با Screeny pro v3.4.3

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Screeny Pro:
- توانایی عکسبرداری از منطقه مورد نظر در دسکتاپ
- قابلیت عکسبرداری از محیط
- نمایش و مخفی سازی نشانگر موس
- توانایی استفاده از Codec ها به منظور کد کردن فایل های تصویری
- قابلیت ضبط صدای سیستم
- و …

 

EHSAN 021 بازدید : 15 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

Aiseesoft Blu-ray Player یک پلیر ساده و کارا برای کامپیوتر می باشد.این برنامه به کاربران کمک می کند تا از فیلم های بلو-ری با کیفیت فوق العاده و عالی در خانه لذت ببرند.این پخش کننده شگفت انگیز تنها یک پخش کننده دیسک های بلو-ری نیست، بلکه از فایل های ایزو و فایل های بلو-ری موجود در کامپیوتر نیز پشتیبانی می کند.Aiseesoft Blu-ray Player از فرمت های رایج ویدئوی نیز پشتیبانی می کند و قادر به پخش فایل های ویدئویی HD، MTS، M2TS، TS، MKV، MPEG، FLV، WMV، MP4 می باشد.

 

Aiseesoft Blu ray Player پلیر قدرتمند و حرفه ای Aiseesoft Blu ray Player 6.1.30

 

EHSAN 021 بازدید : 18 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

Audio Cleaning Lab نام یک استدیوی صوتی نرم افزاری کامل می باشد که به کمک این نرم افزار قدرتمند کاربران قادر خواهد بود تا انواع فایل های صوتی را مورد ویرایش قرار داده و یا اقدام به ساخت آهنگ های زیبا نمایند.در این نرم افزار بسیاری از ابزارهایی که برای رفع نیاز در زمینه کار با فایل های صوتی مورد نیاز می باشد موجود است. از ابزارها و ویژگی های مختلف موجود در این نرم افزار می توان به ابزارهایی همانند ابزار حرفه ای ضبط صدا ، ابزار ویرایش فایل صوتی با دسترسی سریع ، قابلیت کار بر روی چندین فایل به صورت همزمان ، دارای ابزار تبدیل فرمت ، قابلیت ترکیب و میکس صدا ها بر روی یکدیگر ، دارای افکت های صوتی مختلف و ابزار افکت گذاری ، ابزار بهینه سازی فایل های صوتی  و … اشاره نمود که ابزارهای یاد شده تنها بخشی از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

MAGIX Audio Cleaning Lab ویرایش فوق حرفه ای فایل های صوتی خود با MAGIX Audio Cleaning Lab 2013 19.0.1.12

 

 

ویژگی های نرم افزار MAGIX Audio Cleaning Lab 2013 :
- توانایی ویرایش فایل های صوتی و انجام اقداماتی از قبیل برش ، کپی یک قسمت و تکرار آن ، حذف صدا ها و ..
- دارا بودن ابزار Mastering
- نمایش اطلاعات مربوط به صدا با قابلیت بزرگ نمایی
- توانایی پخش فایل های صوتی در برنامه
- امکان رایت کردن فایل های صوتی در قالب لوح فشرده
- قابلیت قرار دادن افکت های مختلف بر روی فایل صوتی
- ابزار اتوماتیک تنظیم صدا
و …

 

EHSAN 021 بازدید : 23 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

ImTOO iTransfer Platinumنرم افزاری کامل برای تبدیل فرمت ، انتقال اطلاعات ، ساخت رینگتون و مدیریت مخاطبین و ایجاد فایل پشتیبان در گوشی آیفون و دستگاه های iPad و iPod و iTunes می باشد. این نرم افزار قدرتمند میتواند انواع فایل های مالتی مدیا را به فرمت قابل استفاده در دستگاه های ذکر شده تبدیل نماید. همچنین این نرم افزار دارای ابزار کاملی جهت ترانسفر و انتقال اطلاعات بین کامپیوتر و گوشی آیفون و دستگاه های نامبرده می باشد به طوری که علاوه بر فایل های مالتی مدیا که توسط این نرم افزار به صورت اختصاصی با فرمت ویژه به گوشی های آیفون دستگاه های نامبرده منتقل خواهد شد ، نرم افزار توانایی رد و بدل اطلاعات و به نوعی ایجاد فایل بک آپ و پشتیبانی برای دیگر فایل ها نظیر اسناد و فایل های pdf را جهت ذخیره در هارد دیسک کامپیوتر یا برعکس جهت ارسال به گوشی آیفون و دستگاه های نامبرده را نیز دارا می باشد. قابلیت دیگر نرم افزار ساخت رینگتون برای گوشی های آیفون و نرم افزار با ارائه امکانات لازم این امر را میسر میکند. قابلیت جالب دیگر نرم افزار که بسیار مهم است ، ایجاد نسخه پشتیبان از پیام ها و مخاطبین درون گوشی آیفون و دستگاه های نامبرده می باشد. نرم افزار میتواند از این اطلاعات نسخه پشتیبان (backup) تهیه کند و در مواقع لازم این نسخه پشتیبان را به صورت قابل استفاده به داخل گوشی ریستور و بازگردانی نماید.

قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید.

 

ImTOO iTransfer Platinum مدیریت کامل محصولات اپل ImTOO iTransfer Platinum 5.4.12

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار ImTOO iTransfer Platinum:

- تبدیل فایل های ویدیوی و صوتی به فرمت قابل پخش در گوشی آیفون

- انتقال موزیک ، فیلم ، فایل pdf و… به گوشی آیفون

- تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات درون گوشی آیفون

- تهیه نسخه پشتیبان قابل بازگردانی از sms ها و مخاطبین contacts

- ریپ لوح های فشرده صوتی و تصویری جهت تبدیل به فرمت قابل پخش در آیفون

- دانلود ویدیوهای آنلاین و تبدیل انها به ویدیوهای قابل پخش در آیفون

- سازگاری با نسخه های مختلف سیستم عامل iOS تا نسخه ۶

- ساخت رینگتون با امکانات برش قطعات موزیک به یکدیگر برای آیفون

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

 

EHSAN 021 بازدید : 27 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

با روایت جدید شرکت ادوبی، غیر ممکن ها را ممکن بسازید و در ارتباط باشید! نسخه ی جدید نرم افزار محبوب ادوبی افتر افکتز ساعاتی پیش عرضه گردید. بدون نیاز به رندرینگ حرفه ای، ویژگی های جدید و قدرتمندی مانند Live 3D Pipline که جلوه های سینمای ۴بعدی را در لایه های ادیت شما می آورد در دستان شماست. کارهای خود را به طور مستقیم از طریق نرم افزار به اشتراک گذاشته، تنظیمات مخصوص به خود را بر روی چندین سیستم به طور آنلاین همگام سازی نمایید، و به ویژگی های جدید نرم افزار به محض عرضه شدن دسترسی پیدا کنید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از نرم افزار را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Adobe Creative Cloud After Effects CC 12.0.0 cover ایجاد و ادیت حرفه ای تصاویر متحرک با Adobe Creative Cloud After Effects CC 12.0.404

 

 

source ایجاد و ادیت حرفه ای تصاویر متحرک با Adobe Creative Cloud After Effects CC 12.0.404 توضیحات نصب: ابتدا دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما و همچنین اینترنت شما حتما غیرفعال باشد. سپس به اکسترکت نمودن فایل های فشرده بپردازید.

در هنگام نصب، گزینه Trial را انتخاب نمایید. پس از اتمام نصب، حتما یک بار نرم افزار را باز کنید و ببندید.

با توجه به نسخه ۳۲بیتی و یا ۶۴بیتی ویندوز خود، به فولدر Crack مراجعه نموده و فایل موجود را در محل نصب نرم افزار جایگزین نمایید.

 

روش دوم) شما می توانید با استفاده از فایل پچ موجود در فولدر Patch نیز نرم افزار را کرک نمایید. برای این کار، فایل اجرایی مربوطه را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و مطمئن باشید که آنتی ویروس شما حتما غیرفعال است. حال بر روی دکمه ی Patch کلیک کرده تا عملیات مربوطه صورت گیرد. در صورت عدم موفقیت در پچ، ویندوز خود را در حالت Safe Mode اجرا کرده و سپس مراحل پچ را انجام دهید.

EHSAN 021 بازدید : 18 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

با نسخه جدید نرم افزار ادوبی پریمیر با نام Adobe Premier Pro CC ویدیوهای خود را سریع تر از همیشه ویرایش کنید! ده ها ویژگی جدید که شامل تایم لاین دوباره طراحی شده، مدیریت مدیا بهبود داده شده، رنگ بندی تسریع شده و … می باشند در این نسخه از نرم افزار قرار داده شده اند. این ها همه شروع ماجراست…!  شما به ویژگی های جدید نرم افزار به محض عرضه شدن آن ها دسترسی پیدا خواهید کرد. درباره ی انتقال از نسخه ی کنونی خود به نسخه ی CC چنانچه شک و تردیدی دارید، به وبسایت رسمی ادوبی مراجعه نموده و با ویژگی های خارق العاده این نسخه حتما متقاعد خواهید شد! شما در این نسخه می توانید کارهای خود را با سایر ادیتورهای دنیا به اشتراک گذاشته و در فضایی خلاقانه و پویا به رشد افکار خود و معرفی آثار خود بپردازید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از نرم افزار را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Adobe Creative Cloud Adobe Premiere Pro CC 7.0.0 حرفه ای ترین ویرایشگر ویدیو Adobe Creative Cloud Adobe Premiere Pro CC 7.0.0.342

 

 

source حرفه ای ترین ویرایشگر ویدیو Adobe Creative Cloud Adobe Premiere Pro CC 7.0.0.342 توضیحات نصب: ابتدا دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما و همچنین اینترنت شما حتما غیرفعال باشد. سپس به اکسترکت نمودن فایل های فشرده بپردازید.

در هنگام نصب، گزینه Trial را انتخاب نمایید. پس از اتمام نصب، حتما یک بار نرم افزار را باز کنید و ببندید.

با توجه به نسخه ۳۲بیتی و یا ۶۴بیتی ویندوز خود، به فولدر Crack مراجعه نموده و فایل موجود را در محل نصب نرم افزار جایگزین نمایید.

EHSAN 021 بازدید : 35 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

Aiseesoft Video Converter Ultimateنام نرم افزاری می باشد که به منظور تبدیل فرمت های فایل های تصویری برای کاربران ساخته شده است و کاربران به کمک آن می توانند اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری نظیر AVI, MPEG, VCD, DVD, WMV و تمامی فرمت های مشهور تصویری نمایند. کافیست تنها فایل مورد نظر را به برنامه معرفی کنید و مسیر ذخیره سازی فایل خروجی را نیز مشخص نمایید. سپس فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کلیک بر دکمه Convert عملیات تبدیل را آغاز نمایید. این نرم افزار محصولی از Aiseesoft Studio می باشد.

 

Aiseesoft Video Converter Ultimate مبدل سریع و قدرتمند Aiseesoft Video Converter Ultimate 6.3.60

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 831
  • بازدید کلی : 4,123